FAQ

1.Gratis verzending binnen Nederland

Upsa! verzendt alle bestellingen binnen Nederland gratis met de standaardservice van Post.nl. Het pakketje past door de brievenbus. Mocht je buiten Nederland wonen en Upsa! willen ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice via info@upsa.nl

1.Gratis verzending binnen Nederland
Upsa! verzendt alle bestellingen binnen Nederland gratis met de standaardservice van Post.nl. Het pakketje past door de brievenbus. Mocht je buiten Nederland wonen en Upsa! willen ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice via info@upsa.nl

2. Verzekerd versturen: € 7,- extra (voor verzendingen binnen Nederland)
Als je je Upsa! verzekerd wilt versturen dan is dat mogelijk via de pakketservice van Post.nl , het kost je dan wel € 7,- extra.  Je pakketje kun je online via track & trace code volgen.  Deze code ontvang je per e-mail nadat je pakket verzonden is.
Het pakketje is verzekerd tot op het moment dat er getekend is voor ontvangst.

3. Duur verzending
Je bestelling wordt verzonden zodra de betaling is goedgekeurd en het bezorg-/factuuradres is geverifieerd. Wij streven ernaar om de bestelling binnen 2 werkdagen te versturen.  Je ontvangt een e-mail wanneer je bestelling verzonden is, reken vanaf dat moment maximaal 2 werkdagen voordat je je bestelling in huis hebt. Mocht je bestelling dan nog niet binnen zijn, neem dan contact op met de klantenservice via info@upsa.nl

4. Ruilen en retourneren
Ruilen en retourneren mag altijd. Voorwaarde is dat het artikel niet gedragen of beschadigd is en met de originele labels en verpakking binnen 100 dagen wordt teruggestuurd.  Stuur binnen 100 dagen een mail naar info@upsa.nl, met daarin je naam en rekeningnummer en geef aan of je het artikel wilt ruilen of retourneren. Indien je wilt ruilen, geef dan aan voor welk artikel je het wilt ruilen en in welke maat.

Het pakketje kun je gefrankeerd sturen naar:

Upsa!,
Molenstraat 5
2071 AH Santpoort.


Zodra het teruggestuurde artikel in goede orde door ons ontvangen is, wordt het bedrag dat je voor de hotpant betaald hebt op je rekening teruggestuurd of indien je wilt ruilen het retourartikel naar je toegezonden. Als je bij moet betalen op je ruilartikel dan ontvang je hierover een email.

5. Verzendkosten bij retour en ruil
Als je het artikel ruilt of retourneert voor een ander artikel, dan betaal je de verzendkosten van jouw adres naar Upsa!. Bij ruilen worden voor het leveren van het retourartikel op jouw adres geen extra verzendkosten in rekening gebracht. Bij retourneren wordt het volledige aankoopbedrag op je rekening teruggestort.
Hebben wij jou een fout artikel toegestuurd dan ontvang je uiteraard de door jou gemaakte verzendkosten retour.

6. Duur terugbetaling bij retour
Het terugstorten van een tegoed bij retournering of ruil voor een goedkoper artikel loopt via onze financiële partner. Reken 10 werkdagen verwerkingstijd voor het terugstorten van je tegoed.

7. Aansprakelijkheid
Upsa! is niet aansprakelijk voor diefstal tijdens de verzending. Indien je het pakket wilt laten verzekeren is dat voor eigen rekening. Neem dan contact op met info@upsa.nl

8. Disclaimer
De site www.upsa.nl  is eigendom van: L. A. Krijt, ingeschreven onder KvKnr 34366811- BTW nr: NL168894907B01.
Niets uit deze site mag zonder voorafgaande toestemming worden gekopieerd, vermenigvuldigd en/of gebruikt voor andere doeleinden.


Upsa!

Molenstraat 5

2071 AH Santpoort

Email : info@upsa.nl

Telefoon: 06 525 13 288

9. Privacy
Upsa! respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en zorgt er voor dat de persoonlijke informatie vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken je gegevens alleen om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Upsa! zal je persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen.


11.Betaalmethoden


Upsa! maakt gebruik van het betaalplatform van Sisow. Via dit betaalplatform kun je betalen met i-deal, bankoverschrijving of paypal.
 Hoe werkt het: 
Stap 1. Klik op de knop bestellen. Als je al een account hebt log je direct in met het e-mailadres en wachtwoord. Ben je een nieuwe klant, dan registreer je je eenmalig met een e-mailadres en een zelf gemaakt wachtwoord.
 Stap 2. Selecteer de verzendmethode en het juiste afleveradres (dat al opgeslagen is in je account).
 Stap 3. Kies je favoriete betaalmethode. Na betaling keer je automatisch terug naar de webwinkel van Upsa!


12 Promotiecode invoeren
Als je een promotiecode of kortingscode hebt voor Upsa!, dan kun je deze invoeren onder het vakje 'kortingscode' als je betaalt. De korting wordt van het totaalbedrag afgehaald en direct verrekend. Mocht de korting er niet afgehaald worden, neem dan contact op via info@upsa.nl of bel 06 525 13 288.

13.Verzending naar het buitenland
Upsa! verzend ook naar het buitenland. Afhankelijk van het land, rekenen wij een bijdrage in verzendkosten.

Als je je Upsa! verzekerd wilt versturen dan is dat mogelijk via de pakketservice van Post.nl , het kost je dan wel € 7,- extra.  Je pakketje kun je online via track & trace code volgen.  Deze code ontvang je per e-mail nadat je pakket verzonden is.
Het pakketje is verzekerd tot op het moment dat er getekend is voor ontvangst.

14. Duur verzending
Je bestelling wordt verzonden zodra de betaling is goedgekeurd en het bezorg-/factuuradres is geverifieerd. Wij streven ernaar om de bestelling binnen 2 werkdagen te versturen.  Je ontvangt een e-mail wanneer je bestelling verzonden is, reken vanaf dat moment maximaal 2 werkdagen voordat je je bestelling in huis hebt. Mocht je bestelling dan nog niet binnen zijn, neem dan contact op met de klantenservice via info@upsa.nl

15. Ruilen en retourneren
Ruilen en retourneren mag altijd. Voorwaarde is dat het artikel niet gedragen of beschadigd is en met de originele labels en verpakking binnen 100 dagen wordt teruggestuurd.  Stuur binnen 14 dagen een mail naar info@upsa.nl, met daarin je naam en rekeningnummer en geef aan of je het artikel wilt ruilen of retourneren. Indien je wilt ruilen, geef dan aan voor welk artikel je het wilt ruilen en in welke maat.

Het pakketje kun je gefrankeerd sturen naar:

Upsa!,
Molenstraat 5,
2071 AH Santpoort.


Zodra het teruggestuurde artikel in goede orde door ons ontvangen is, wordt het bedrag dat je voor de hotpant betaald hebt op je rekening teruggestuurd of indien je wilt ruilen het retourartikel naar je toegezonden. Als je bij moet betalen op je ruilartikel dan ontvang je hierover een email.

16. Verzendkosten bij retour en ruil
Als je het artikel ruilt of retourneert voor een ander artikel, dan betaal je de verzendkosten van jouw adres naar Upsa!. Bij ruilen worden voor het leveren van het retourartikel op jouw adres geen extra verzendkosten in rekening gebracht. Bij retourneren wordt het volledige aankoopbedrag op je rekening teruggestort.
Hebben wij jou een fout artikel toegestuurd dan ontvang je uiteraard de door jou gemaakte verzendkosten retour.

17. Duur terugbetaling bij retour
Het terugstorten van een tegoed bij retournering of ruil voor een goedkoper artikel loopt via onze financiële partner. Reken 10 werkdagen verwerkingstijd voor het terugstorten van je tegoed.

18. Aansprakelijkheid
Upsa! is niet aansprakelijk voor diefstal tijdens de verzending. Indien je het pakket wilt laten verzekeren is dat voor eigen rekening. Neem dan contact op met info@upsa.nl

19. Disclaimer
De site www.upsa.nl  is eigendom van: LaKrijt, ingeschreven onder KvKnr 34366811- BTW nr: NL168894907B01. Niets uit deze site mag zonder voorafgaande toestemming worden gekopieerd, vermenigvuldigd en/of gebruikt voor andere doeleinden
Upsa! 
Molenstraat 5 
2071 AH Santpoort
 Contact:
Email : info@upsa.nl
 Telefoon: 06 525 13 288

20. Privacy
Upsa! respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en zorgt er voor dat de persoonlijke informatie vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken je gegevens alleen om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Upsa! zal je persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen.