Skip to content

FAQ

De broekjes en hemdjes en de joggingpakken van Upsa! vallen groot, doordat het materiaal heel elastisch is. Zit je tussen 2 maten in, neem dan de kleinere maat. Mocht de maat toch niet goed zijn dan kun je altijd ruilen. 

Klik hier voor de maattabel.

Upsa! verzendt alle bestellingen binnen Nederland met de standaardservice van Post.nl. Het pakketje past meestal door de brievenbus. We vragen hiervoor een bijdrage van €4,95.  Gratis verzending binnen Nederland bij bestellingen vanaf € 50,- . Voor België en Duitsland vragen we een bijdrage van €6,95. Bij bestellingen boven de € 75,- verzenden we gratis. Mocht je buiten de BENELUX  wonen en Upsa! willen ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice via info@upsa.nl.

Upsa! verzend ook naar het buitenland. Afhankelijk van het land, rekenen wij een bijdrage in verzendkosten.

Je bestelling wordt verzonden zodra de betaling is goedgekeurd en het bezorg-/factuuradres is geverifieerd. Wij streven ernaar om de bestelling binnen 2 werkdagen te versturen.  Je ontvangt een e-mail wanneer je bestelling verzonden is, reken vanaf dat moment maximaal 2 werkdagen voordat je je bestelling in huis hebt. Mocht je bestelling dan nog niet binnen zijn, neem dan contact op met de klantenservice via info@upsa.nl.

Aanpassing bezorging in verband met Corona: Onze pakketjes worden geleverd door post.nl (via MyParcel). Als je wilt dat het pakketje via de brievenbus wordt bezorgd, dan kun je dit aangeven in het extra informatievakje bij het bestellen, of je stuurt een mail naar info@upsa.nl. Als je 1 item besteld dan past het pakketje sowieso door de brievenbus. Overige pakketjes worden bezorgd, de bezorgers houden 1,5 meter afstand en vermijden fysiek contact.

Ruilen en retourneren mag altijd. Voorwaarde is dat het artikel niet gedragen of beschadigd is en met de originele labels en verpakking binnen 100 dagen wordt teruggestuurd.  Stuur binnen 100 dagen een mail naar info@upsa.nl, met daarin je naam en rekeningnummer en geef aan of je het artikel wilt ruilen of retourneren. Indien je wilt ruilen, geef dan aan voor welk artikel je het wilt ruilen en in welke maat.

Het pakketje kun je gefrankeerd sturen naar:

Upsa!,
Molenstraat 5
2071 AH Santpoort.

Zodra het teruggestuurde artikel in goede orde door ons ontvangen is, wordt het bedrag dat je voor je bestelling betaald hebt op je rekening teruggestuurd of indien je wilt ruilen het retourartikel naar je toegezonden. Als je bij moet betalen op je ruilartikel dan ontvang je hierover een email.

Als je het artikel ruilt of retourneert voor een ander artikel, dan betaal je de verzendkosten van jouw adres naar Upsa!. Bij ruilen worden voor het leveren van het retourartikel op jouw adres geen extra verzendkosten in rekening gebracht. Bij retourneren wordt het volledige aankoopbedrag op je rekening teruggestort.
Hebben wij jou een fout artikel toegestuurd dan ontvang je uiteraard de door jou gemaakte verzendkosten retour.

Het terugstorten van een tegoed bij retournering of ruil voor een goedkoper artikel loopt via onze financiële partner. Reken 10 werkdagen verwerkingstijd voor het terugstorten van je tegoed.

Upsa! is aansprakelijk voor je pakketje tijdens de verzending tot aan het moment van levering op jouw adres. Mocht de levering lang duren of is er iets anders mis,  neem dan contact op met info@upsa.nl

De site www.upsa.nl  is eigendom van: LaKrijt, ingeschreven onder KvKnr 34366811- BTW nr: NL168894907B01. Niets uit deze site mag zonder voorafgaande toestemming worden gekopieerd, vermenigvuldigd en/of gebruikt voor andere doeleinden. Upsa! 
Molenstraat 5 
2071 AH Santpoort
 Contact:
Email : info@upsa.nl
 Telefoon: 06 525 13 288

Upsa! respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en zorgt er voor dat de persoonlijke informatie vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken je gegevens alleen om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Upsa! zal je persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen.

Upsa! maakt gebruik van het betaalplatform van Sisow. Via dit betaalplatform kun je betalen met i-deal, bankoverschrijving of paypal.
 Hoe werkt het: 
Stap 1. Klik op de knop bestellen. Als je al een account hebt log je direct in met het e-mailadres en wachtwoord. Ben je een nieuwe klant, dan registreer je je eenmalig met een e-mailadres en een zelf gemaakt wachtwoord.
 Stap 2. Selecteer de verzendmethode en het juiste afleveradres (dat al opgeslagen is in je account).
 Stap 3. Kies je favoriete betaalmethode. Na betaling keer je automatisch terug naar de webwinkel van Upsa!

Als je een promotiecode of kortingscode hebt voor Upsa!, dan kun je deze invoeren onder het vakje ‘coupon’ als je betaalt. De korting wordt van het totaalbedrag afgehaald en direct verrekend. Mocht de korting er niet afgehaald worden, neem dan contact op via info@upsa.nl of app/bel 06 525 13 288.

LET OP!

Wij zijn even afwezig

Van 29 juni tot en met 10 juli zijn wij even afwezig. Maar je kan gewoon bijven shoppen! Je bestelling wordt dan 11 juli verstuurd.